Voorwaarden en procedure retourneren:


Om een item dat u gekocht heeft in onze webshop te retourneren is het noodzakelijk om te voldoen aan de volgende voorwaarden.

Wij accepteren alleen retourzendingen binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product, terugbetaling zal worden uitgevoerd als de retouring voldoet aan de eisen van ons retourbeleid. Mocht dit het geval zijn, ontvangt u van ons een voucher met het bedrag dat u aan ons betaald heeft voor het product, de verzendkosten die u betaald heeft zijn niet inbegrepen. Deze voucher kunt u binnen een periode van één jaar besteden in onze webshop. Dit is in overeenstemming met de Spaanse Wet 23 van 10 juli 2003, de Garantiewet bij Verkoop aan de Consument.

(BOE nr. 165 van 11-07-2003, blz. 27.160-27.164)

· Het is belangrijk om het beschermende plastic van de verpakking van het product te bewaren, net als alle onderdelen van het item en in het geval dat het pakket door de fabriek wordt verpakt in plastic om de doos van het product te beschermen moet deze op de oorspronkelijke wijze om de doos geplaatst worden, u dient deze dus niet uit te pakken. De doos en toebehoren mogen geen tekenen van slijtage vertonen en het pakket mag geen stickers hebben, beschreven zijn of beschadigd zijn. 


· Er worden geen retourneringen geaccepteerd bij gesealde producten als cd's, dvd's, geheugenkaarten, papier, inkt cartridges, software, kaartupdates en andere producten die exclusief voor u besteld zijn.


Procedure:


Om een item te retourneren, moet u de volgende stappen volgen:
 

1. Log in op uw persoonlijke klantaccount

2. Klip vervolgens op overzicht en details van bestelling

3. Klik op details van uw bestelling

4. Selecteer het selectievakje naast het product dat u wilt retourneren.

5. Vat kort voor ons samen waarom u het product wilt retourneren.

6. Klik op start retournering.

Uw retournering moeten worden geautoriseerd door NavionTruck, u zult een email ontvangen om u op te hoogte te brengen als u het pakket kunt opsturen naar ons kantoor.


Denkt u aan het volgende:

We accepteren geen pakketten waarvan de portokosten niet zijn betaald
of zendingen die niet voor zending betaald zijn.

Na ontvangst van het product, zal onze technische service controleren of het product in perfecte staat is zodat het opnieuw verkocht kan worden.


Indien u niet kunt voldoen aan de retourvoorwaarden, ontvangt u een bericht waarin staat dat uw retouraanvraag is geweigerd en het product zal naar u teruggestuurd worden, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Als het product in dergelijke staat wordt aangetroffen dat het opnieuw te koop kan worden aangeboden,
ontvangt u een bericht dat u op de hoogte stelt dat uw retouraanvraag is geaccepteerd en zult u een voucher ontvangen met de waarde van het bedrag dat u ons betaald heeft voor het item, de verzendkosten zijn niet inbegrepen. De voucher kan een jaar besteed worden in onze webshop, de voucher vergoedt geen verzendkosten van een product indien de kosten van het nieuwe item gelijk zijn aan de waarde van de voucher.

Het vouchernummer zal zichtbaar zijn in uw klanten-account en u zult binnen een periode van 48 uur een e-mailbericht ontvangen met de voorwaarden van de voucher.