Reparatie en Processing


Om de Reparatie service te verkrijgen:


Ga naar uw account "MY ACCOUNT" en klik op het gedeelte "TECHNISCHE SERVICE" en neem toegang naar de shop met uw gebruiker en wachtwoord, voor dat u verdergaat moet u het product bij de hand hebben en de volgende documenten:


1 - Serie nummer van het product die kunt u vinden op het product of de verpakking.
2 - Bewijs van aankoop (ticket, vrachtbrief of rekening).


Als volgt volg de passen van onze web page op REPARATIE. NavionTruck het wordt opgehaalt en gebracht aan huis om hoge kosten te vermijden, de transport kosten worden toegevoegd bij de reparatie.


Voor het verzenden van het product voor de reparatie:


Maak een back up van alle gegevens en verwijder alle vertrouwelijke informatie die bewaardt is van het product. NavionTruck stelt zich niet aansprakelijk als de gegevens verloren gaan van de software, firmware of andere gegevens van het product.


Als het product u wachtwoorden laat toevoegen zoals op de tablet, telefoons etc., desactiveer deze wachtwoorden.


Wikkel het product goed met noppenfolie of een opvulmateriaal en plaats deze in een doos met het product, zodat het niet kapot gaat tijdens het transport. U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade aan het product door onjuiste verpakking, u bent verantwoordelijk voor de reparatiekosten voor eventuele vervoer en ongeval door dit.


Als de verpakking goed is en het product wordt ontvangen met een breuk als gevolg van een ongeval tijdens het vervoer of dit is verloren om welke reden dan ook, dan heeft u recht op een verzekering. De verzekering betaald de prijd van het product zonder IVA.


Als het product eenmaal gerepareert is krijgt u melding binnen om de betaalmetode te kunnen kiezen van de reparatie, dat kunt u doen om in te loggen op uw "ACCOUNT" als volgt ga naar "TECHNISCHE SERVICE".