Garantievoorwaarden en Processing


De garantieperiode begint vanaf de datum van aankoop. Houd de factuur, aankoopbon of leveringsbon, dit document wordt met vermelding van de datum van aankoop en geldt als bewijs . Al onze producten zijn voorzien van een Europese garantie van 2 jaar met een mogelijke verlenging tot 5 jaar tegen een meerprijs kan zien op de pagina van elk product. Garantiedekking batterijen en opladers is 1 jaar als gevolg van hun status als slijtage producten.


Om de garantie service te verkrijgen:


Ga naar uw account "MY ACCOUNT" en klik op het gedeelte "TECHNISCHE SERVICE" en neem toegang naar de shop met uw gebruiker en wachtwoord, voor dat u verdergaat moet u het product bij de hand hebben en de volgende documenten:


1 - Serie nummer van het product die kunt u vinden op het product of de verpakking.
2 - Bewijs van aankoop (ticket, vrachtbrief of rekening).


Als volgt volg de passen die u vind op de web page GARANTIE. NavionTruck het wordt bezorgt en opgehaalt bij u thuis, u moet weten dat als het product niet goed is gebruikt dat alle kosten voor u is, hetzelfde als de grantie het niet dekt en u heeft dan recht op een budget dat gratis is en zo kunt u kiezen of u het apparaat wilt repareren. Als u het apparaat niet wilt repararen wordt het met de vracht verzonden met de prijs van de heen terug.


Voor het verzenden van het product voor de reparatie:


Maak een back up van alle gegevens en verwijder alle vertrouwelijke informatie die bewaardt is van het product. NavionTruck stelt zich niet aansprakelijk als de gegevens verloren gaan van de software, firmware of andere gegevens van het product.


Als het product u wachtwoorden laat toevoegen zoals op de tablet, telefoons etc., desactiveer deze wachtwoorden.


Wikkel het product goed met noppenfolie of een opvulmateriaal en plaats deze in een doos met het product, zodat het niet kapot gaat tijdens het transport. U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade aan het product door onjuiste verpakking, u bent verantwoordelijk voor de reparatiekosten voor eventuele vervoer en ongeval door dit.


Als de verpakking goed is en het product wordt ontvangen met een breuk als gevolg van een ongeval tijdens het vervoer of dit is verloren om welke reden dan ook, dan heeft u recht op een verzekering. De verzekering betaald de prijd van het product zonder IVA.


Garantie uitsluitingen:


NavionTruck is niet aanspraakelijk onder deze termen van de garantie, na dat u het product ontvangen heeft voor de reparatie en de testen wijzen uit dat er niks mis is en dat het komt door dat het apparaat verkeerd is gebruikt, nalatigheid, verkeerde onderhoud, niet toegestaan om te openen, te repareren of te wijzigen van het product, onjuiste installatie, het gebruik van software toegevoegd door de klant, virussen, elke andere oorzaak die buiten het bereik van de beoogde gebruik, ongevallen, brand, blikseminslag, stroomuitval, stroomuitval of andere pogingen soortgelijke factoren.


De garantie is ook ongeldig om de volgende redenen:


1 - Met het product is geknoeid of gerepareerd door onbevoegden.
2 - Serienummer van het product is gewijzigd of verwijderd.
3 - De verzegeling is verbroken of mee geknoeid.
4 - Buiten de garantieperiode.